همیشہ عاشق آدمای مغرور بودم"
چون گفتن "دوستت دارم" خیلے واسشون سختہ"
ولے وقتے میگن عجیب بہ دلت میشینہ"
میدونے چرا..؟!!
چون مطمئنے از سر عادت نگفتہ"
چون مطمئنے تیکہ کلامش نیس"
چون مطمئنے واسہ گفتنش پا رو همہی غرورش گذاشتہ"
چون مطمئنے "دوستت دارم" یعنے واقعا "دوستت داره"
برای همینه دوست داشته شدن از طرف خیلی میچسبه
#♥️
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 29 بهمن 1401 ساعت: 21:14
گاهی منطقی رفتار کردن و تصمیم گرفتن سخته :) دل نوشته ها...
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: پنجشنبه 13 بهمن 1401 ساعت: 5:58
اونجایی ک هنوز یه ربع نشده ازهم دور شدید و دلتون تنگ میشه... اگ عشق نیست پس چیه؟ دل نوشته ها...
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 11:16